Intrebari frecvente
Sunt deja client
E-mail
Parola
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a alte informatii, va rugam sa ne contactati la adresa de mail : contact@casaparfumata.ro sau apeland +40372799272

Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''; c) Poti verifica  statusul comenzii direct din contul tau de utilizator.

Cand se livreaza comanda mea?
Comanda va fi livrata in termen de 24-48h. Pentru produsele vandute de Casa Parfumata, imediat ce predam curierului comanda, veti primi un email care va contine detalii despre livrarea dumneavoastra.

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet si desigilat).

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se vor returna in termen de 30 zile de la inregistrarea returului, in contul indicat la completarea formularului de retur.

Nu am primit factura. Ce fac?
Imediat dupa ce ati primit comanda si ati sesizat absenta facturii, va rugam sa ne contactati la adresa de mail: contact@casaparfumata.ro sau apeland +40372799272.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse/accesorii. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse/accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului apeland +40372799272. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Coletul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Daca coletul primit are un defect fizic iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24h, apeland +40372799272. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi la adresa de mail contact@casaparfumata.ro , completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat sau apeland +40372799272.
 
Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
DA, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic, de aceea te rugam sa ne contactezi la adresa de mail contact@casaparfumata.ro sau la numarul de telefon +40372799272 .

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul de telefon +40372799272.